Optimalizace pro SEO
SEO optimalizace
25.10.2012 Autor: Jiří Chabera
V honbě za SEO optimalizací
Aby naše stránky byly ve vyhledávačích nalezitelné, nejhůře na prvním mistě ve výsledku vyhledávání, jsme nuceni používat různé praktiky SEO (Optimalizace pro vyhledávače) O metodách použití optimalizace to dnes nebude, soustředíme se na to, co by mělo předcházet a trochu tak navážeme na předchozí článek.
Dva kamarádi:
Hele ty víš co je SEO?
No jasně, známá věc! To fakt dobře umím, úplně tomu rozumím a jsem v tomhle strašnej guru a SEO ředitel zeměkoule...
A co mi tedy radíš, abych byl všude první?
Kup si placenou reklamu !!
No nic odbočili jsme.. Spousta majitelů komerčních, firemních stránek požaduje po svých IT dodavatelích, aby právě jejich stránky vybíhaly na předních pozicích. Webmasteři se více, či méně činí, avšak mnozí zapomínají na kvalitu samotných stránek. Registrují do katalogů, shánějí zpětné odkazy, píšou PR články a strašně se zabývají Off page faktory, které s výrobou samotných stránek nesouvisí. Ano i toto je potřeba řešit, pokud jsme ovšem postavili web na kvalitních základech.
Je s podivem, kolik firem doslova zbytečně vyhazuje peníze oknem za placenou reklamu svých stránek, které trpí základními nedostatky v oblasti On page faktorů a validity.
Co to znamená?
Pokud jsme nuceni, nebo potřebujeme z jakéhokoliv důvodu použít placenou reklamu, měli bychom stránky postavit na dobrých základech s kvalitním obsahem.
Validita a úplnost elementů jako Title,H1.2.. titulky, alty, klíčová slova, Rewrite mod, interní linky jsou samozřejmostí.
Placenou reklamu je vhodné použít v případě, že jsme se ve výsledcích vyhledávání dostali na přední pozice a chceme ještě dál. Bez kvalitního webu se však nahoru jen tak nedostaneme a tak trochu to souvisí s tou placenou reklamou.
Co si asi pomyslí návštěvník, který na naše zbastlené stránky přišel z placeného odkazu?
Jaká je pravděpodobnost, že u nás nakoupí, nebo projeví zájem? Možná ano, možná ne.. ale šance na obchod se výrazně snižuje.
Pokud se tedy rozhodneme pro placenou reklamu, je dobré nejdříve vyčerpat možnosti SEO optimalizace a mít postavený web na kvalitních základech.
Autor: Jiří Chabera
27.06.2012 Autor: Jiří Chabera Celý článek
Jak jsme (znovu)objevili SEO
SEO nebo také česky: optimalizace pro vyhledávače je fenoménem posledních pár let. Na optimalizaci záleží, zda bude Váš web úspěšný, či skončí v propadlišti výsledků ve vyhledávání.
Právě před pár lety i mě jako výrobce www prezentací nemohlo toto minout, pokud jsem chtěl být "in" a jít s dobou. Po roce studování SEO, mnoha pokusů a omylů, probíráním se mnoha více ..
27.06.2012 Autor: Jiří Chabera Celý článek
Aktualizace stránek - naučte si robota
Už jsme to snad slyšeli tisíckrát. Nemáme na to čas. Nevíme co na ty naše stránky pořád nového dávat. Není to zbytečné? Co nám to přinese?? ...
Poznáváte tato slova? Mysím, že řada lidí tato slova poznává ze slov vlastních. Už jsme to tady v jednom ze článků omílali, nicméně opakování je matkou moudrosti a vůbec, aktualizace obsahu vlastních stránek je důležitým faktorem pro více ..